Děti a emoce

Připravili jsme pro vás 

Sérii témat, nad kterými se s vámi můžeme setkat:

1. Děti a komunikace - co říkáme x co chceme říci, umění rozhovoru a dotazování nejen s dětmi...

2. Děti a emoce - poznání dětských emocí, jak být v tom s nimi...

3. Děti a emoce - jak se děti emocím učí, a jak být u toho s nimi...

4. Děti a emoce - jak můžeme pracovat s dětskými emocemi, ovlivňovat je a ne zneužít, možnost změny...

5. Děti a naše emoce - jak se vše zdracadlí v nás samotných, jaké emoce v nás děti vyvolávají a jak toho můžeme využít pro lepší vztah s nimi...

6. Děti a emoční vstup do světa - těhotenství, porod, 6 nedělí - období ovlivňující emoční polaritu dětí, emoční kontext a emoční ladění, jak toto období mohu vědomě prožít...

7. Děti, co když něco není v pořádku - téma narušeného pouta a s tím spojená prevence a možnosti dalšího zdravého vývoje miminka (maminka byla hospitalizována, delší dobu na školení, děťátko bylo hospitalizováno, jeden rodič chybí, téma dětí týraných, deprivovaných)...

8. Děti a jejich sourozenci - sourozenecké konstelace a rozložení v rodině, zrání, vývoj a domluva, z perspektivi dítěte i rodiče...

9. Děti a sex - sexuální zrání, rozdíl v pohlavích, hormony, podpora zdravé sexuality ...

10. Děti a jak s nimi a né jak na ně - jak být dětem partnerem, jak se učit změnám po kterých v rodičovství toužím...

V rámci celku se setkáte s informacemi o limbickém systému (emoční otisk miminka), o chemické komunikaci maminky a miminka, která následně ovlivňuje jejich vztah a zrání hormonálního a neuro systému miminka, v té souvislosti se zmiňuji také o roli otce a matky obecně. Mluvím o stavech, kdy není nic narušno a pak o stavech kdy se něco stalo (dítěti, matce, otci, sourozenci). Zmiňuji se o sourozenecké konstelaci. Pracuji s tématem sexuálního zrání dětí, o krizích rodiny, aj.

Čerpám zkušenosti z práce v MŠ, ZŠ a SŠ, kde působím jako externí terapeut. Setkávám se s maminkami a tatínky, pedagogy a institucemi, které problematika zasahuje.

Maminky ze setkání: 

"...myslela jsem si, že to dělám úplně špatně a vidím, že je spoustu věcí, které se mi daří..."

"...teď se mi to poskládalo a je to takové víc jasné..."

"...ten nápad s kalendářem pro děti mne oslovil, již malujeme a děti to hodně baví, je pravda, že se podílejí na plánování a zklidnilo to nás všechny..."

Paní učitelka z MŠ:

"...je to kouzelná technika, kluci se opravdu zklidnili, nevěřila jsem tomu..."

Jde vždy o 8 nebo 3 hodinový celek, který nabízíme pro školky, školy a jiné organizace nebo veřejnost. Témata se prolínají, ale na sebe přímo nenavazují (podmínkou absolvování následného tématu, není absolvování tématu předchozího) a lze je absolvovat samostatně.

Termíny pro veřejnost postupně naleznete v sekci aktuálně.
​Jsem schopna reagovat na jakékoliv téma z této oblasti a upravit ho na míru.