Akreditované

1.Osobní a klientská SWOT analýza a její využití v praxi při práci s klienty

Akreditace MPSV č. 2015/0745-PC/SP

(v rozsahu 16 hodin)

Teprve máme-li v pořádku vztah k sobě, můžeme vytvářet dobré vztahy k lidem z okolí.

Jde o interaktivní prožitkový kurz reagující na aktuální potřeby pracovníků s klienty. Netradičním způsobem budeme pracovat se známou SWOT analýzou. Primárně se zaměříme na detekci silných, slabých stránek, hrozeb a příležitostí v osobním i profesním životě. Využitím prožitkových metod v kurzu se naučíme druhého vnímat i z jiného úhlu pohledu. Součástí kurzu je i práce se zpětnou vazbou, přijetím sama sebe. Díky skupinové práci, která nabídne využití skupinových vztahů a skupinové dynamiky, si budete moci vyzkoušet získané poznatky přímo na místě.

Poznatky z kurzu při práci se SWOT analýzou bude možné přenést následně do práce s klienty. Odnesete si vlastní SWOT analýzu a navíc získáte postup, jak k tomuto schématu dojít i se svými klienty. Metoda je vyvinuta speciálně pro práci s lidmi, s jejich zdroji a překážkami.

Rozsah: 16 vyuč. hodin (realizováno ve dvou pracovních dnech).


Místo realizace kurzu

Hradec Králové (dle dohody jsme ochotni přijet kamkoliv v ČR).

V případě, že máte o kurz zájem a jste skupina minimálně 6 osob, rádi Vám vytvoříme individuální nabídku s možností konání kurzu v místě Vašeho sídla.

Pokud máte o kurz zájem,  PŘIHLAŠTE se na konci textu této stránky. Po odeslání formuláře Vám následně zašleme přihlášku a podmínky účasti. Bližší informace Vám rádi sdělíme na níže uvedených kontaktech. 

Žijte pro to, co je nyní! ŽIVOTpro.

3. Osobní zdroje v práci předškolního pedagoga MŠ

Akreditace MŠMT

(rozsah 40 hodin)

Určeno pro pedagogické pracovníky pracovníky mateřských škol, včetně vedoucích pedagogických pracovníků. 

Cíl vzdělávací akce: Cílem je podpořit pedagogy mateřských škol ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově dětí.

Hodinová dotace: 40 hodin

BLOK A (16 hodin)

Téma: sebepoznání a sebereflexe

Pedagogové si mohou osvojit mechanismy využívané k sebereflexi a tím zvyšují možnost sebenáhledu. Každý sám za sebe si zmapuje své silné a slabé stránky a naučí se tohoto poznání využívat. 

BLOK B (8 hodin)

Téma: prevence syndromu vyhoření

Účastníci se naučí definovat vlastní potřeby a nahlídnout na potřeby druhých. Naučí se z dětského chování definovat příčiny neuspokojení a předcházet důsledkům - zlobení, chybné vzorce komunikace - pozornost, boj o moc, pomsta, rezignace. 

BLOK C (8 hodin)

Téma: Protipředsudkové vzdělání

Pedagogové nahlédnou možnosi při práci s předsudky, to jak mohou milně utvářet osobnost a tudíž překážet v každodenní práci s dětmi. 

BLOK D (8 hodin)

Téma: Prezentační dovednosti

Práce s vlastní chybou. Vymezení vlastních limitů v dobré prezentaci sebe sama a své práce

Lektoři:

Mgr. Daniela Kykalová

Mgr. Soňa Procházková, DiS.

2. Osobní SWOT analýza a její využití v práci pedagogů 

 Akreditace MŠMT

(v rozsahu 16 hodin)

Vzdělávací program je určen zejména pro pedagogické pracovníky mateřských škol, včetně vedoucích pedagogických pracovníků a obsahuje teoretickou, ale zejména praktickou - zážitkovou část vzdělávání. Absolvovat je mohou však všichni kdo chtějí růst v komunikaci s dětmi, tedy i rodiče, prarodiče a ostatní, jenž je děti doprovázejí. 

Je rozdělen do dvou bloků, kdy každý zahrnuje teoretický vstup k probíranému tématu a následně sebezkušenostní aktivitu a její reflexi. Využity budou prvky ze zážitkové pedagogiky, aktivizující metody výuky (workshopové metody, brainstorming,....)

Blok A i B budou uskutečněny ve dvou po sobě jdoucích dnech, tak aby bylo dosaženo požadované intenzity kurzu, prostoru pro časově náročnější varianty aktivit.

Blok A

Téma: sebepoznání, sebereflexe (znalost slabých a silných stránek)

Zaměření na detekci silných a slabých stránek v osobním i profesním životě a rozvoj sebepoznání, sebereflexe a osobních kvalit. Využitím prožitkových metod v kurzu se účastníci naučí druhého vnímat i z jiného úhlu pohledu. Součástí je i práce se zpětnou vazbou, přijetím sám sebe.

Téma: prevence syndromu vyhoření

Syndrom vyhoření a jeho fáze. V praktické části navázání na SWOT analýzu v definování vlastních potřeb i v náhledu na potřeby druhých.

Blok B

Téma: komunikační dovednosti

Seznámení s teorií komunikačních chyb a s praktickým vyzkoušením skrze techniku hraní rolí a modelových situací.

Téma: spolupráce

Prohloubení kooperativních dovedností skrze prožitek, kdy v uměle vytvořené situaci mohou zažít sebe a nahlédnout své reakce a porozumět jim.

Lektoři:

Mgr. Daniela Kykalová, více o lektorce zde.

Mgr. Soňa Procházková, DiS., více o lektorce zde


Realizaci domluvíme na místě přímo u vás ve škole, školce či jiné instituci. Termíny vypsané námi naleznete zde

Přihlašovací formulář na všechny kurzy

Odesláním přihlašovacího formuláře, přijímáte podmínky účasti na kurzu, díky!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky